A diáknapunk témája idén a cirkusz volt. Már önmagában ez is egy elég izgalmas alapot adott az egész napnak, hiszen minden osztálynak és szervezőnek bőven volt tere, hogy kiélhesse a kreativitását. Én diákönkormányzatosként a délelőttöt a saját feladatomnál töltöttem, ami egy Kim-játék volt. Itt a memória és a megfigyelőképesség került előtérbe. Többféle állomásból állt a feladat, például az egyiknél a csoportok egy percig nézhettek egy képet egy berendezett asztalról, majd az asztalt már üresen kapták vissza, és meg kellett próbálniuk pontosan ugyanúgy visszahelyezni a tárgyakat, ahogy a képen látták. Minden pontosan visszahelyezett tárgyért pont járt.
Ezt a feladatot én és a barátnőm állítottuk össze, így különösen jó érzés volt látni, hogy tényleg minden osztálynak tetszett. Sokan beleélték magukat, próbáltak minél jobban teljesíteni, és látszott rajtuk, hogy élvezik. Ez sokat jelentett, hiszen sok energiát fektettünk bele.
A feladatok után az egész iskola összegyűlt a tornateremben, ahol minden osztály előadta a saját műsorát. Jó volt látni, mennyire különböző módon dolgozta fel mindenki a témát, és hogy mennyi ötlet született. Voltak vicces jelenetek, látványos megoldások, és olyan előadások is, amikből az látszott, hogy egy osztály mennyire együtt tud dolgozni. Sokat nevettünk az osztálytársaimmal, jól éreztük magunkat.
A műsorok után a díszteremben megnézhettük a tanári produkciót is. Erre különösen kíváncsi voltam, mert a felsőbb évesektől már hallottam, hogy mennyire jó szokott lenni. És tényleg, nem csalódtam. Egyszerre volt vicces és szórakoztató, és jó volt a tanárokat is kicsit más oldalukról látni.
Összességében nagyon jól sikerült a diáknap. Szervezőként és résztvevőként is élveztem, és szerintem mindenki nevében mondhatom, hogy jó hangulatban telt az egész nap.
Monostori Dorina |
A Diáknap ez évben is remek alkalom volt arra, hogy a diákok egy kicsit kiszakadjanak a mindennapos tanulás és a stresszes iskolai élet világából. A DÖK jóvoltából szórakoztató programokban, közösségi eseményekben vehettek részt, ahol mindenki kibontakozhatott egy kicsit. A diákok játékos feladatok sokaság során mérkőzhettek meg: kvízek, kreatív alkotóműhelyek, ügyességi vetélkedők vártak rájuk. Az osztályokból mindenki az érdeklődéséhez legközelebb álló helyszínen szállt versenybe. Így gyűjtötték a pontokat az osztálynak.
A diáknap segít abban, hogy erősödjön az iskolai közösség, és emellett a diákok szervezőképességet is próbára teszi, hiszen a sokféle helyszín, feladat alapvetően a DÖK-ösök ötleteire épül.
A nap fénypontja – tagadhatatlanul – ebben az évben is a tanári műsor volt. Nagy várakozás előzte meg, és végül felülmúlt minden elképzelést!
A műsor után a versenyeredmény kihirdetése zárta a programot. A trófeát végül Vigh Viktor tanár úr osztálya, a 10.B vehette át. Gratulálunk!
Molnár Noémi 11.B |
Tanári műsor
Osztályok műsora
